>Doprava a platba

Doprava a platba

Dodací podmínky

Zboží je Prodávajícím standardně zasíláno přepravní službou. Plátcem přepravy je Zákazník. Zboží je možné též osobně odebrat v Praze nebo v Brně.

Při převzetí zásilky si Zákazník ihned překontroluje, zda je dodávka úplná a nepoškozená. Neúplné nebo poškozené zásilky není Zákazník povinen přebrat. V případě, že zásilka není kompletní, obrátí se Zákazník na obchodní oddělení Prodávajícího. Poškození zásilky Zákazník reklamuje na místě u přepravce. Pokud je zásilka Zákazníkem přebrána od přepravce s tím, že je v pořádku, a vše je stvrzeno podpisem Zákazníka v dokladech přepravce, nelze na dodatečné reklamace související s poškozením zboží při přepravě brát zřetel.

Obvyklá dodací lhůta činí 2 pracovní dny a začíná běžet ode dne následujícího po dni, v němž došlo k uzavření kupní smlouvy. V případě, že některá objednaná položka není ihned k dispozici, bude o této skutečnosti Prodávající Zákazníka informovat.

Platební podmínky

Při objednávce lze vybrat mezi platbou na dobírku, v hotovosti (při vyzvednutí zboží v Praze nebo v Brně), platební kartou nebo případně předem na základě zálohové faktury. Pokud si Zákazník přeje hradit objednané zboží zálohovou fakturou, je třeba toto uvést do poznámky před potvrzením Zákazníkovy objednávky.

NEWSLETTER
chcete se dozvědět o slevách, akcích a novinkách jako první?
Pro odběr novinek zadejte Vaši emailovou adresu
+420 549 522 511
Poradíme Vám zdarma!
zobrazit další reference
EET PORADNA
NEVÍTE SI RADY S
EET?
PORADÍME VÁM NA
EET.MONEY.CZ

Rozumím    Další informace