Doprava a platba
Dodací podmínky
Zboží je Prodávajícím standardně zasíláno přepravní službou. Plátcem přepravy je Zákazník. Zboží je možné též osobně odebrat v Brně.
Při převzetí zásilky si Zákazník ihned překontroluje, zda je dodávka úplná a nepoškozená. Neúplné nebo poškozené zásilky není Zákazník povinen přebrat. V případě, že zásilka není kompletní, obrátí se Zákazník na obchodní oddělení Prodávajícího. Poškození zásilky Zákazník reklamuje na místě u přepravce. Pokud je zásilka Zákazníkem přebrána od přepravce s tím, že je v pořádku, a vše je stvrzeno podpisem Zákazníka v dokladech přepravce, nelze na dodatečné reklamace související s poškozením zboží při přepravě brát zřetel.
Obvyklá dodací lhůta činí 2 pracovní dny a začíná běžet ode dne následujícího po dni, v němž došlo k uzavření kupní smlouvy. V případě, že některá objednaná položka není ihned k dispozici, bude o této skutečnosti Prodávající Zákazníka informovat.
Platební podmínky
Při objednávce lze vybrat mezi platbou na dobírku, v hotovosti nebo kartou při vyzvednutí zboží v Brně na centrále, platební bránou GoPay (platba kartou) nebo převodem na základě zálohové faktury.