Zákaznický servis
Pokud jste zakoupili pokladní systém, nebo pokladnu a nevíte si rady s uvedením do provozu, nabízíme Vám své služby. Naši zkušení konzultanti pokladních systémů jsou schopni poradit se zapojením pokladny, nebo pokladního systému. Pomůžeme Vám se zaškolením obsluhy a nastavením pokladny přímo ve Vaší provozovně. Instalace a školení je zpoplatněno hodinovou sazbou 1 190,- Kč bez DPH.
Dále Vám nabízíme technickou podporu (hot-line) pokladních systémů na telefonním čísle +420 549 522 519, nebo 549 522 520 (pro aplikaci Profi Účtenka). Telefonní linky jsou k dispozici každý pracovní den od 8-17 hodin. Maximální délka hovoru je 10 minut.
Linka je bezplatná, platíte pouze telekomunikační poplatky. Linka je automaticky přesměrována na nejbližší volné centrum technické podpory Solitea, a. s. Linka nepatří mezi blokovatelné linky typu 9xx.
Telefonickou podporu na čísle 549 522 519 mohou využít pouze uživatelé, kteří si zakoupili pokladní systém Prodejna v aktuálním roce, nebo mají zakoupenu službu Podpora a Aktualizace platnou v aktuálním kalendářním roce.