>Zákaznický servis

Zákaznický servis

Pokud jste zakoupili pokladní systém, nebo pokladnu a nevíte si rady s uvedením do provozu, nabízíme Vám své služby. Naši zkušení konzultanti pokladních systémů jsou schopni poradit se zapojením pokladny, nebo pokladního systému. Pomůžeme Vám se zaškolením obsluhy a nastavením pokladny přímo ve Vaší provozovně. Instalace a školení je zpoplatněno hodinovou sazbou 850,- Kč bez DPH. 

Dále Vám nabízíme technickou podporu (hot-line) pokladních systémů na telefonním čísle +420 549 522 519. Telefonní linka je k dispozici každý pracovní den od 8-17 hodin. Maximální délka hovoru je 10 minut. 

Linka je bezplatná, platíte pouze telekomunikační poplatky. Linka je automaticky přesměrována na nejbližší volné centrum technické podpory CÍGLER SOFTWARE. Linka nepatří mezi blokovatelné linky typu 9xx.

Telefonickou podporu mohou využít pouze uživatelé, kteří si zakoupili pokladní systém v aktuálním roce, nebo mají zakoupenu službu Podpora a Aktualizace platnou v aktuálním kalendářním roce.

 

NEWSLETTER
chcete se dozvědět o slevách, akcích a novinkách jako první?
Pro odběr novinek zadejte Vaši emailovou adresu
+420 549 522 511
Poradíme Vám zdarma!
zobrazit další reference
EET PORADNA
NEVÍTE SI RADY S
EET?
PORADÍME VÁM NA
EET.MONEY.CZ